maandag 1 juli 2013

Give Away gewonnen!

Een tijdje terug won ik een give away, een theemuts met stofjes naar keuze, bij haar. En afgelopen zaterdag ontving ik zomaar een supergroot pakket via de post! Oh, mijn hart begon gewoon sneller te kloppen want ik kon in eerste instantie de envelop (en dus de gulle gever) niet vinden. Van wie kreeg ik dit mega-pakket dan? 

Door het enthousiasme (en een beetje haast) heb ik geen foto's van het pakketje en ingepakte cadeautjes. En de foto's die ik heb zijn niet heel duidelijk, maar o wat ben ik er blij mee! Lisette gaf al aan dat ze op mijn blog had gekeken en hoopte dat de extra cadeautjes gewaardeerd zouden worden. Nou, en dat worden ze zeker!





Ik kreeg de beloofde theemuts in mooie blauwe stofjes en leuke roze bolletjes onderaan. Daarnaast mooie papieren labels met touwtjes, zo geweldig, ik zie allemaal al cadeautjes voor me waar ik ze weer aan kan hangen! Ook zat er een grote doos met een soort van Scrabble-spel bij. Een andere naam maar ook met van die prachtige steentjes. 

En als laatste nog stofjes!! Wauw!! Ik had een aantal berichten terug een oproepje gedaan voor reststofjes, en ze heeft het gewoon helemaal goed uitgekozen. Vooral die hieronder vind ik he-le-maal geweldig, en die zal zo goed passen bij mijn quilt! 



Lisette, hartstikke bedankt! Ik heb genoten en als ik naar mijn schatten kijken geniet ik weer! Nog even werken, en dan vanavond maar eens aan de slag! Het kriebelt!

4 opmerkingen:

  1. Graag gedaan, en heel blij dat je het leuk vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O prachtig, had jij die super gave Give Away gewonnen, gefeliciteerd!
    Veel plezier ervan! En lekker van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent een bofferd! Hartstikke mooi. Gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, wat een verwennerij. Heerlijk hoor.
    Geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen