dinsdag 30 juli 2013

Een blog zonder foto's

Vandaag even heel snel een blog zonder foto's! Al een aantal weken geen tijd om (buiten de bestellingen om) creatief te wezen. Heb ook weinig tot geen inspiratie op het moment. Maar dat is maar goed ook, want anders zou ik he-le-maal gek worden.

Van de week de laatste écht drukke week in het huis. Want zaterdag wordt de vloer gelegd op de 1ste verdieping en in het halletje beneden! Dan is het alweer zo ver af. Een heerlijk vooruitzicht, maar dat betekend wel dat we deze week flink aan moeten poten. 

De deadlines staan voor eind augustus, op 28 augustus komt ons bed binnen bij de beddenzaak. Die moeten we zelf ophalen (dat wordt nog wat, 1.80 bij 2.10) en op 29 augustus worden alle meubels bezorgd. Een heerlijke tijd om naar uit te kijken! Want dan is alles schoon en kan alles ingericht worden.

Verder ook nog wat voor de bruiloft gedaan! De kaarten zijn de deur uit en langzaam maar zeker krijgt alles meer vorm en staan de afspraken voor het bespreken van de dag ingepland. 

Op 7 september heb ik opnieuw een kraam. Ik zit nog gigantisch te twijfelen of ik nog dingen bij ga maken (zoals ik al zei; geen inspiratie). Hebben mijn trouwe volgers nog enig idee/advies? Bedankt alvast!

Geniet van jullie, lekker koele, dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen