donderdag 11 juli 2013

Druk, druk, druk

Zo, ik ben weer een poosje druk geweest! En ik heb nog wel vakantie! Afgelopen zaterdag ontving ik al post van Mirjam! Ze deed mee aan de snailmail! En wat een leuke spullen, voel me weer verwend! 

Oeps, op z'n kop... 


Met van alles leuks erin! Ik zie alleen nu dat de foto helemaal niet klopt.. Op alle zakjes staat heel leuk gestempeld wat erin zit! Ik heb knopen, lintjes, een handgemaakte stempel en een mooi stofje gekregen! Verder zat er nog een hele leuke brief in! Dank je Mirjam! De volgende keer ga ik ook voor mijn brief zitten! 

En maar eventjes door met de snailmail, gisteren kreeg ik 2 enveloppen! Wat een feest! 

 

Een prachtige envelop van Zaanse Zolder! En daar zat van alles moois in! Ze gaf me zelfs haar mooie vintage stofje! Die komt in de quilt, zeker te weten!! Die zit op de foto nog in een mooie envelop! En ik heb heel veel mooie papiertjes gekregen, labeltjes, lettertjes en allerlei knoopjes! Heerlijk, echt genieten! Ik leer toch weer van die snailmail hoor ;-) Heb al nieuwe plannen voor mijn volgende (maar al wel besloten om dit pas ná het trouwen te doen).




En dan nog een envelop van Kreamade! Ook zo leuk! Met een doe het zelf pakketje! Zodra ik tijd heb ga ik aan het verven en knutselen! En een prachtige handgeschreven brief, ik ga je mailen! (Zodra ik tijd heb ;-)) Allemaal hartstikke bedankt! 


Ik heb niet alleen post ontvangen, ook in mijn VRIJE week, heel veel gedaan! Afgelopen zondag waren we na de doopdienst van mijn kleine neefje aan het eten bij mijn schoonfamilie toen de kat met een konijntje in haar bek aan kwam lopen. Het kleine beestje leefde nog en is gered uit de bek van de kat door mijn held! Met het beestje de buurt rondgelopen, maar niemand miste er een. En ze was zó lief, ze bleef lekker bij me zitten en aangezien we bij mijn ouders thuis ook konijnen hebben en ik er altijd al een wilde als ik uit huis ging, hebben we besloten om het beestje te houden! Kooi geregeld, naar de dierenarts geweest, en alles was oke! 

En toen was ik jarig afgelopen dinsdag, super verwend en een hele leuke dag gehad.. Maar helaas is het konijntje wel overleden, dus naast feest ook een 'begrafenis'. Zo sneu, want onze Diva (ja ze had al een naam!) was zo'n dotje!


Nog meer feest, want afgelopen maandag ook tussendoor nog even in ondertrouw gegaan! Nu begint het toch echt spannend te worden! En het huis schiet op! Gisteren samen met een vriend en mn manneke alle drie de slaapkamers voor de eerste keer geverfd! Wauw, wat een tempo!

En toch nog iets creatiefs gedaan.. ik heb een tas gemaakt, en al weggegeven en geen foto's gemaakt! Oh, oh, ik moet het toch eens beter gaan doen. En nu hop in de oude kleren, en weer een dagje verven!!

2 opmerkingen:

  1. Ik zie je mail wel tegemoet, alles op zijn tijd hoor! Dubbel gefeliciteerd: met je verjaardag en ondertrouw. Geniet. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post heb je gekregen hoor. Enne... dubbel gefeliciteerd! Bij het verhaaltje over Diva moest ik toch wel even slikken... Arm beest.
    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen