zaterdag 22 juni 2013

Vroeg verjaardagscadeau!

Eindelijk even een momentje rust! Wat heb ik een drukke - maar leuke! - dag gehad! Vanochtend om 9 uur moest ik bij de kapper zitten voor mijn proefkapsel (bruiloft op 20 september!). Na een zit van 1,5 uur en wat veranderingen was het kapsel naar ons zin en zijn we naar Breda gereden om daar al mijn huwelijkscadeau en verjaardagscadeau van mijn ouders aan mij/ons te halen. En natuurlijk om de jurk te passen! 

Samen met mijn vriendin en mijn moeder hebben we een servies gehaald, dit krijg ik van papa en mama voor het trouwen. Als we hadden geweten dat het zo zwaar en eind lopen zou zijn hadden we het vandaag niet gedaan. Haha, wat een getob met van die grote starterspakketten met 16 borden er in! 

Na al het gesjouw heb ik mijn jurk mogen passen, wauw. Hij is nog steeds mooi, en het kapsel paste - na opnieuw wat aanpassingen - er helemaal bij! Hier heb ik uiteraard geen foto van, maar die komt na de grote dag vast nog wel een keer voorbij! :D

En toen... mijn verjaardagscadeau! Een naaimachine!! En daar toon ik heel trots een foto van;


Mijn eigen Singer.... En wat naait hij goed! Ik heb gelijk een bestelling afgemaakt, waar ik eerlijk gezegd een beetje tegen aan zat te hikken. Eerder liet ik al de vlaggetjes zien, en nu zijn ze dan doorgestikt en hangen ze aan de lijn! Slinger kan ik helaas niet laten zien, de jarige is pas in november jarig, dus het blijft voorlopig nog even een geheimpje! 

Echt, wauw, wat een drukke maar heerlijke dag. Snel even alle blogjes lezen en op naar m'n manneke die heeft me heel de dag nog niet gezien! Oh, en snel even mijn kapsel uit halen... ;-)

2 opmerkingen:

  1. Wat ene prachtige dag zoveel moois!
    Spannend en bijzonder zo voor je huwelijk, dat is zo'n mooie tijd, geniet ervan, voor je het weet is het de dag erna en kan je er alleen nog op terug kijken. Dat is overigens ook erg mooi hoor ;)

    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dag om naar uit te kijken en mee bezig te zijn. Geniet ervan! Gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen