donderdag 6 juni 2013

Vrij!

De laatste weken is het erg druk en toen de CAO op mijn werk veranderde en ik 3 extra vrije dagen bijgeschreven zag worden.. had ik het snel bekeken! En dus, ben ik morgen vrij! Wat een keuze is dat geweest zeg met dit heerlijke weer dat voorspelt is!

Aanstaande zaterdag sta ik met een kraam in Diemen. 'S ochtends om 7.30 stap ik in de auto, rijd ik een uur naar de locatie en om 18.00 is het weer inpakken en wegwezen. Dus een vrije vrijdag komt heel goed uit. Met het naaimachien op de tuintafel het assortiment nog wat aanvullen, alle spullen bij elkaar zoeken en klaarzetten en natuurlijk nog even ontspannen in de zon luieren! 

Tijdens de kraam heb ik ook een speciale aanbieding, alle notitieboekjes met vilten hoes zijn dan verkrijgbaar voor €3.00. Wil je meer informatie over de markt op zich kijk dan even hier.



Fijne dag, en geniet van het weer. Hier is het heerlijk! Alleen dan weer jammer dat ik tot 17.15 moet werken ;-). Op naar het terrasje vanavond in Den Bosch met mijn vriendinnetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen