dinsdag 18 juni 2013

Telefoonhoesje

Mijn vriendin heeft een nieuwe telefoon. Wauw wauw wauw, en daar hoort een nieuw hoesje bij! Dus die mocht ik gaan maken! De omschrijving; vilt, roze, bloem, rood, Stof With Love-label en een kamsnap-drukknoopje. Geen probleem, hieronder het resultaat! Hij is weer schattig.





Gisteravond was ik vrij, geen klusweer en door een aantal bestellingen voor de webshop was het hoognodig om achter het naaimachien te kruipen. Zo ben ik bezig met een geboortecadeau, erg leuk en ik ben zo tevreden over het resultaat! Maar dat laat ik hier natuurlijk nog niet zien, moet allemaal een verrassing blijven! 

En het aantal volgers groeit, nu alweer 8. Jullie maken me trots! Helemaal geweldig. En dan opnieuw de vraag; heeft er nog iemand bruine, oudroze, lichtrode restlapjes liggen die ze willen ruilen tegen andere stofjes? Laat het me weten! stofwithlove@live.nl :) Alvast bedankt, geniet van deze prachtige temperaturen!

1 opmerking: