woensdag 5 juni 2013

Opruimwoede

Na weken van alleen maar klussen, klussen en klussen en dus alleen maar aandacht besteden aan het huis waar we gáán wonen, is mijn slaapkamer waar ik nu (de nachten) verblijf een complete bende geworden.

Afgelopen vrijdag was het tijd om op te ruimen! Alle meubels staan weer op een andere plek. En ook al heb ik een kleine kamer, ik heb best veel meubels.. (bed, kledingkast, 2x boekenkast, bureau en stoel en daarnaast nog een decoratieve mand) Maar goed, na veel passen en meten staat het weer naar mijn zin! 

Tijdens het opruimen weer wat spullen opgeduikeld.. zoals dit fantastisch leuke kussen. Een aantal maanden geleden gemaakt voor op de bank in ons nieuwe huis! Hij blijft leuk, en ook al heeft hij al een aantal keer op Facebook gestaan, hier is hij weer! 



Verder een dienblad gevuld met half afgemaakte projecten. Bij mogelijkheid graag afhandelen! Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat het dienblad leeg is. ;-)

Vanmiddag ga ik samen met mijn broer naar de Ikea om de vloer voor boven te halen. Gelijk maar even langs de keukenspullen voor 2 kruidenrekjes (gespot op vele blogs!) en langs de stof voor nog meer kussens op onze nieuwe bank! 

Fijne dag, en geniet met volle teugen van het weer!

2 opmerkingen:

  1. O wat een super leuk kussen, en opruimwoede kan ook wel heel erg prettig zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! En dat is het inderdaad ook, je vindt toch altijd weer dingen die je kunt gebruiken! :D

      Verwijderen