donderdag 13 juni 2013

Opkikkeren!

Drukke tijden, weinig slaap en toen was het zover.. Afgelopen maandag werd ik verkouden, heel de tijd afwisselend warm en koud en dinsdag was het zelfs zo erg dat ik me ziek gemeld heb. En dat is heel bijzonder. Lekker mijn rust gepakt en vandaag (donderdag) dan weer aan het werk. Vannacht oorpijn erbij gekregen, maar met Ibroprufen kom je een eind!

Tussen de dutjes door aan een bestelling gewerkt! Een vilten hoes voor om de e-reader. Deze is wat kleiner, waardoor de flap er mooi uitkomt en uit een geheel gemaakt kon worden. Afgemaakt met kamsnaps, waardoor hij nu perfect sluit! De klant heeft hem al en is er weer tevreden mee. Interesse in een hoes voor een tablet €17,95, e-reader €12,95 of telefoon €8,95? Mail dan naar stofwithlove@live.nl of laat een reactie achter op dit blog bericht!


Opkikkeren met de e-readerhoes!
Met daaronder een stukje Quilt van mijn moeder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten