maandag 17 juni 2013

Nieuw jasje

Nee, ik niet. Maar de website van Stof With Love! Na heel wat instellingen gewijzigd te hebben en zelf met de camera bezig geweest te zijn voor een nieuwe header, ben ik dan toch helemaal tevreden! Zie hier de vernieuwde website;


Een kijkje nemen in het 'echt' mag natuurlijk ook; www.stofwithlove.nl. Ik hoop dat de websit zo het bredere publiek wat beter aanspreekt. We zullen het gaan zien! 

Verder dit weekend niet heel veel gedaan. Er kon dit weekend niet geklust worden, want de mannen namen alle ruimte in met het stucen van de overloop, trappengat en hal! Wat is het opgeknapt, het wordt echt met de week mooier. Tijdens deze vrije uren lekker rondgeneusd in blogland, en toen viel mijn oog op mijn aantal volgers.. Stond daar vorige week nog niets, heb ik nu gewoon 4 volgers!! Bedankt allemaal, heel leuk dat jullie mij volgen, en ik neem ook zeker even een kijkje bij jullie blogs! 

En mijn oproepje loopt nog steeds! Ik weet nog niet hoe ik moet linken naar mijn vorige berichtjes.. maar ga even naar de beginpagina en daar vind je mijn op 1 na laatste blog; het oproepje voor lapjes! Ik sta nog steeds te trappelen, ik weet ondertussen dat er 1 pakketje onderweg is en daar had ik stiekem niets eens op durven hopen! Geweldig!

Allemaal een hele fijne dag vandaag! Nog een paar uur werken en dan heb ik een gezellig filmavondje met Gerard Butler. Oh, en natuurlijk met mijn beste vriendinnetje ;-).



3 opmerkingen:

  1. Ik zag dat je volger geworden bent van mijn blog: welkom! Na even zoeken je blog gevonden en ik ga toch maar even terug volgen. Zie leuke dingen voorbij komen! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Hennie! Wat leuk! Net begonnen dus alles nog aan het ontdekken maar leuk dat je er bij bent! Doet me goed!

      Verwijderen