donderdag 27 juni 2013

Luierhoesje

En we hebben weer tijd gevonden om wat te naaien! Heel eerlijk gezegd heb ik het afgelopen zaterdag al genaaid en dinsdag al op de website gezet. Maar nu hier dan ook, de luierhoezen!


De luierhoezen zijn in verschillende stofjes te verkrijgen. Aangeven welke stof je wilt is natuurlijk ook mogelijk! Ik maak ze ook op maat. De luierhoesjes bestaan uit een hoes met twee vakken, hierin kunnen de luiers en de billendoekjes. Het hoesje sluit met een drukknoopje.  En vanaf afgelopen dinsdag zijn ze ook verkrijgbaar in onze webshop voor €7,95! 

De laatste twee hoesjes komen onder mijn nieuwe naaimachine vandaan. Wat een heerlijk apparaat zeg, ik ben er nog steeds zo blij mee! Vandaag ben ik ook nog op een andere manier met naald en draad bezig geweest. Ik werk bij een autobedrijf en vandaag heb ik dan voor het eerst een reparatie aan een auto uitgevoerd. De kofferbakbekleding was gescheurd op twee plekken en dus heb ik 20 minuten van mijn dag besteedt aan het naaien van de bekleding van een auto! Hoeveel vrouwen kunnen dat nou zeggen.. De auto staat nu schoon én heel te wachten op zijn aflevering. 

Verder nog bezig met twee lopende bestelling, waaronder een tas. Foto's volgen wanneer de jarige haar cadeau heeft ontvangen! 

Nieuwe volgers welkom en geniet allen van jullie dag!

1 opmerking:

  1. Heel handig en leuk. Dan slingert het allemaal niet meer los in je tas rond. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen