woensdag 19 juni 2013

Jippie!

Oeh wat was ik gisteren blij toen m'n lieveke aan kwam lopen met een pakketje! Hét pakketje waar ik al eerder over vertelde, naar aanleiding van mijn oproep voor restlapjes voor mijn quilt. Debora van Toertjes&pateekes stuurde mij zomaar dit stapeltje lapjes! En ik ben er hartstikke blij mee! Helaas de komende week even geen tijd om aan deze quilt te werken i.v.m. bestellingen. Maar er naar kijken, genieten en bedenken wat het gaat worden is ook erg fijn!

Lieve Debora, bedankt!



En mocht er nu een andere lieve lezer van mijn blog zijn die denkt; 'hé ik heb ook nog wel wat lapjes liggen waar ik niks meer mee doe..' Ik houd me aanbevolen! ^^ En je krijgt natuurlijk een gelijkwaardig pakketje terug gestuurd! 

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig!!!
    Helaas heb ik niets voor je liggen, maar deze zijn echt bijzonder mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja he, ik ben er zo blij me! Geen probleem ;-) Bedankt in ieder geval! Ik kan niet wachten om er mee aan de slag te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen