vrijdag 31 mei 2013

Verf en bestelling

Gisteren zijn we dan ein-de-lijk naar de bouwmarkt geweest om verf te halen! Het kan mij niet vlug genoeg gaan, en dan ga ik het liefst voor de felle kleuren. Maar in overleg hebben we besloten dat het huis in 'aarde-tinten' geverfd gaat worden. Uiterst kalmerend, en dat is misschien wel goed voor mij, als druk en actief persoon! 

En dus hebben we prachtige kleuren uitgekozen van het merk Perfection, verkrijgbaar bij de Praxis! Leem voor in de slaapkamers en het Zachte Grijs voor op de overloop, het trappengat en de hal beneden. Oooh, wat ben ik er toch blij mee en kan niet wachten tot het erop zit! Dat zal even duren want de hal, overloop en trappengat moeten toch eerst nog gestuct worden. 

En toen we daar stonden, viel mijn oog op 'olijf'. De kleur voor mijn 'Stof With Love'-kamertje is gekozen! Ook daar moet nog aan begonnen worden, was voorheen een badkamer dus daar zit ook aardig wat werk in. Maar goed, we zijn weer voorzien! Genieten!

En naast het klussen werk ik ook echt nog wel eens aan Stof With Love. Ik ben nu bezig met een bestelling, ik verklap niet voor wie maar hier alvast een foto'tje. Een vlaggenlijn in het roze! Op de foto nog niet gekeerd, maar ik vind de stofjes zo al prachtig! Ook een slinger op bestelling? Mail me even, ik maak het met alle liefde van de wereld!


Komende zaterdag weer een klusdag, maar hopelijk in de avond weer even achter het naaimachine voor het afronden van de bestelling! En verder met de voorbereidingen, want volgende week zaterdag (8 juni) sta ik samen met Suussies Klippies op het Loswalfestival in Diemen. 

Fijn weekend allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen