vrijdag 17 mei 2013

Nieuwe..

..aanwinsten, in de webshop en in mijn kamer! Dit allerschattigste blikje vond ik bij de plaatselijke bouwmarkt. Als hij de originele prijs was geweest had ik hem denk ik toch laten staan. Maar met 50 procent korting, lees €2.35, kon ik hem niet laten staan! Het is een klein blikje met leuk dekseltje en een lief gestippeld papiertje eromheen. 

Ik heb zoveel frutseltjes, hij zal heus wel weer een keer dienst doen! De scrabble letters zijn magneetjes en sinds vandaag verkrijgbaar in de webshop


Magneetjes 'Home' en 'Love' per setje €2.00

Nu snel omkleden, in de auto en racen. Want met het pinksterweekend voor de deur wordt het weer heeeel veeel klussen. 

Fijn pinksterweekend allemaal! Jammer van het weer, maar ach we moeten het toch zelf leuk maken! 


2 opmerkingen:

  1. Wat een lief blike, die zou ik ook niet kunnen laten liggen denk ik!
    Ik zag dat je een berichtje had geplaatst bij mij en zo op jou blog terecht gekomen, gezellig hier! Alleen heb jij geen volgers? Kan ik me toch niet voorstellen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tja prijs is belangrijk hey voor iedereen toch ? leuk blikje !! en succes met de webshop ! :-)

    xxx
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen