donderdag 9 mei 2013

Dream make..

..share. Dit is een heel leuk initiatief welk inhoudt dat je pakketjes verstuurd met een code erop vermeld, wanneer de ontvanger deze binnenkrijgt en de code weer doorgeeft kan er weer een nieuw pakketje verstuurd worden. Zo wordt er steeds gecontroleerd of het pakketje verstuurd wordt en ondertussen wordt je zelf ook verrast met een pakketje! 

Erg leuk, mijn allereerste envelop, namens Stof With Love, stuurde ik naar Christa van Sovina's Creaties. Op haar blog staat vermeld wat ik allemaal in de envelop had gestopt! Zelf ben ik ook verrast met een leuk pakketje, even een keer iets heel anders dan ik zelf altijd knutsel. Maar dat is dan ook zo leuk aan Dream Make Share! Bedankt Tineke!


De foto is een beetje onduidelijk maar er zaten allemaal leuk dingen in én een lieve kaart!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen