dinsdag 14 mei 2013

10.000..

.. kijkers op de website! Oeeeh wat ben ik trots! Ik ben nu sinds september bezig met mijn webshop (en dus bijbehorende website). En na die paar maanden is het al zover.. 10.000 keer bekeken!

Op mijn website en op Facebook heb ik de twee pakketten geplaatst die ik wilde gaan verloten onder de likes op mijn Facebook-pagina bij het behalen van deze mijlpaal.


Pakket 1


Pakket 2

Dusssss, ik ben gaan loten op random.org. Hieruit kwamen like nummer 156 en like nummer 7 naar voren. Dit betekend dat Steffanie Nederveen pakket 1 heeft gewonnen, en Mariëlle van der Wiel pakket 2! Dus hierbij dames;


Nemen jullie even contact met mij op via de mail?

1 opmerking:

  1. He hallo

    Ik kom wel op je pagina( die erg leuk is trouwens) en leuk dat je mij linkt op je blog...dank.
    Ik hoop dat je makkelijker er nu op komt...
    groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen