donderdag 25 april 2013

Even geleden..

.. dat ik een blogje heb geschreven. Net begonnen en nu al laten verwateren. Het is allemaal erg druk op het moment! Naast Stof With Love (op 30 april een kraam in Hank!) ook nog een bruiloft op de planning, en dus een huis waar heel veel in geklust moet gaan worden!

Maar dat weerhoudt ons er niet van om wat leuke dingetjes te maken; 


Gestempelde labels, €1,00 per 5 stuks in de webshop


Pasjes/visitekaartjeshoesje €3,50 per stuk in de webshop

En.. (ik ben zo trots!) daarnaast loopt het aantal bezoekers op mijn website gestaag op! We zitten al bijna aan de 10.000 pageviews! En daarom verloot ik onder diegene die mijn Facebook-pagina liken twee grote pakketten! Maar een reactie op deze blog mag ook hoor! Vind ik ook heeeel erg leuk, want als beginnende blogger heb je best bewondering voor al die blogsters die iedere dag bloggen, altijd interessant zijn én die echte interactie hebben met hun lezers!

Maar goed, wat er allemaal in die pakketten zitten? Dat houdt ik nu nog even voor mezelf, maar het is de moeite waard hoor! 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen