donderdag 4 april 2013

De Stof..

.. With Love tas weer even in de spotlight! Deze tas maak ik alleen op bestelling, voor €60,- heb jij er ook een! Onderstaande tas heb ik voor mijn vriendin gemaakt. En hij blijft zo mooi, ben best wel jaloers op haar stof-keuzes! 

Wanneer je een tas bij mij besteld zijn er een aantal dingen die we samen even uitzoeken. Welke stofjes vind je leuk en kunnen ook het grootste gedeelte van het jaar? Een speciale lente-, zomer-, herfst- of wintertas is natuurlijk ook erg leuk! Of gewoon allemaal.. ;-)

Onderstaande tas vind ik toch stiekem wel een frisse lente tas. Ik heb zelf ook zo'n tas - maar die is nog gemaakt door mama - en dat zijn toch echte herfststofjes, dus die ligt nu lekker in de kast te wachten! 

Naast de stofjes hebben we 4 knopen nodig die op de hoeken kunnen. Geloof me, ik heb een verzameling! Er zitten er vast wel een aantal bij die hiervoor gebruikt kunnen worden. En als laatste de hengsels, deze koop ik in bij een vast adres en hier hebben ze de zwarte of de bruine. Andere mogelijkheden zijn er ook, maar dan worden de hengsels in verhouding erg klein.

Je bent altijd welkom om vrijblijvend stofjes te bekijken! Wie weet tot snel..!


Op bestelling, €60,00

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen